главная>>клуб>>площадка "Стратегия развития ..."

Площадка "Стратегия развития ..."

Вопрос от Danielle добавлен 25-04 20:23
Which team do you support? http://pornoxnxx.site/sitemaps/2.html ariella ferrera bote room word son Some of those behavioral change extend far beyond the shopping mall. About one-third of respondents say they cook and bake more often from scratch and are more likely to entertain at home rather than go out. Mintel’s conclusion? The recession changed consumers’ priorities and led them to focus more on home, family, friends and health. That means marketers shouldn’t expect shoppers to return to spending levels seen before the recession or flagrant use of credit cards anytime soon.
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru