главная>>клуб>>площадка "Стратегия развития ..."

Площадка "Стратегия развития ..."

Вопрос от Jefferson добавлен 29-03 00:59
I'll text you later http://xxxnx.fun/xnxx113net/ vidamet aap Apple's product pricing strategy—the so-called Apple tax—is very real, and well known to consumers. Apple puts out a polished product at premium prices, and consumers know it. In the case of tablets, Apple has set the price ceiling; we have yet to see a successful tablet product that sells for as much or more than the iPad. For anyone hoping to claim territory in the tablet space, it's not good enough to match Apple's pricing. You have to do better.
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru