главная
>>
клуб
>>площадка "Стратегия развития ..."
Площадка "Стратегия развития ..."
Вопрос от Domenic добавлен
07-03 03:00
Are you a student? http://pornhub.in.net/idster/ xnxsev On July 28th, however, there were no bizarre gardening accidents as executives of two real-life advertising firms toasted their merger with champagne in Paris. Maurice Lévy, the boss of the French Publicis Group, and John Wren, the head of its American competitor Omnicom, toasted the birth of Publicis Omnicom, which will overtake British-based WPP as the world’s largest advertising and marketing agency, with combined 2012 revenues of $23 billion and a market value of $35 billion.
Ответ
*Имя:
E-mail:
*Тема:
*Вопрос:
Предыдущий вопрос
Список вопросов
Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...
элитный клуб
Имя:
Пароль:
карта сайта
|
главная
|
о проекте
|
новости
|
услуги
|
тренинги и семинары
|
клуб
|
презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail:
info@pplus.ru