главная
>>
клуб
>>площадка "Стратегия развития ..."
Площадка "Стратегия развития ..."
Вопрос от Ariel добавлен
26-04 03:32
I never went to university http://wwwxnxx.site/sitemaps/1.html xxuxx xzxx 21 - Don't pay extra for nothing. Some companies paint their products pink in a self-described effort to raise awareness for breast cancer but don't actually donate money to the cause. For example, Card.com sells a stored-value Visa-branded card that charges a $5.95 monthly fee, is pink-branded for breast cancer awareness, but sends nothing to breast cancer charities. (Neither Card.com nor Visa replied to requests for comments for this column.)
Ответ
*Имя:
E-mail:
*Тема:
*Вопрос:
Предыдущий вопрос
Список вопросов
Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...
элитный клуб
Имя:
Пароль:
карта сайта
|
главная
|
о проекте
|
новости
|
услуги
|
тренинги и семинары
|
клуб
|
презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail:
info@pplus.ru