главная>>клуб>>площадка "Стратегия развития ..."

Площадка "Стратегия развития ..."

Вопрос от Ariel добавлен 26-04 03:32
I never went to university http://wwwxnxx.site/sitemaps/1.html xxuxx xzxx 21 - Don't pay extra for nothing. Some companies paint their products pink in a self-described effort to raise awareness for breast cancer but don't actually donate money to the cause. For example, Card.com sells a stored-value Visa-branded card that charges a $5.95 monthly fee, is pink-branded for breast cancer awareness, but sends nothing to breast cancer charities. (Neither Card.com nor Visa replied to requests for comments for this column.)
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru