главная
>>
клуб
>>площадка "Управление персоналом ..."
Площадка "Управление персоналом ..."
Вопрос от Orville добавлен
10-07 03:49
I enjoy travelling http://9taxi.in.net/ www.9taxi.com Equally irritating are “pop-up” eateries, whose “boutique” nature merely seems a PR stunt or excuse for shoddy premises. Many appear to be run for the benefit of the proprietor and their mates, not the paying punter. The increasingly widespread no-bookings policy is teeth-gnashingly annoying, especially for those whose evenings out are precious. Who wants to spend a rare night on the razzle waiting in line, while their stomach rumbles and patience wears thin? Fittingly, “pop-ups” are even named after the internet’s most annoying ads.
Ответ
*Имя:
E-mail:
*Тема:
*Вопрос:
Предыдущий вопрос
Список вопросов
Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...
элитный клуб
Имя:
Пароль:
карта сайта
|
главная
|
о проекте
|
новости
|
услуги
|
тренинги и семинары
|
клуб
|
презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail:
info@pplus.ru