главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Fernando добавлен 28-08 03:50
Looking for work http://beeg.in.net/ beeg hot When it comes to our personal lives, accurately predicting the future is likely to remain the in domain of psychics. However, for businesses, being able to get a reasonably good forward looking handle on customer buying proclivities is to put it mildly, serious business. Indeed, with the growth of interest in big data for finding insights that can be gained from cross-functional correlations of increasingly large customer profiles, it has not been surprising that the area of predictive analytics is growing almost in lockstep.
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru