главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Alfredo добавлен 13-08 02:21
I was born in Australia but grew up in England http://myvidster.fun/ myvidster gay Data is valuable and every business has it. It could be information about your customers; demographic information such as age and gender, where they live, or behavioural information such as when and how often they shop, whether they buy from you online or face to face. It could be information about your products: which ones sell most quickly, what colours and features are most popular. It might be to do with sales, providing answers to questions such as: do you see peaks at certain times of the year, are sales patterns influenced by the weather, what kind of promotions work best.
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru