главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Marquis добавлен 26-04 07:19
Very interesting tale http://xnxxdesi.site/sitemaps/1.html aslen broke Asda also apologised earlier this week after it advertised a “mental patient” costume which showed someone covered in blood and holding a machete. Critics said both costumes stigmatised people with mental health issues. Twitter users reacted angrily yesterday to the inflatable doll, as well as to the supermarket’s decision to use an asterisk in the middle of the word “gay.” Activist Peter Tatchell tweeted: “Can @Tesco explain its G*y Best Friend doll? Why is the word gay censored? Why does the doll pander to stereotypes?”
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru