главная>>клуб>>площадка "Управление персоналом ..."

Площадка "Управление персоналом ..."

Вопрос от Kareem добавлен 24-08 22:06
US dollars www.al4a.com The airline acknowledged that what transpired between the mom and the flight attendant should have been "more consistent" with what's in the flight attendant manual. The manual reads, "If a customer's activity causes discomfort to another customer, F/As should use their best judgment to decide whether the activity is inappropriate. A F/A may be called upon to relocate an offended customer to another seat or discretely inform a customer of airline policy. In instances involving customer discomfort, F/As should use the following guidelines to determine the best course of action."
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru