главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Reginald добавлен 23-08 12:15
An accountancy practice http://fatmomtube.in.net/ fatmomtube com Some industries have also been slow to get on social media. “Travel companies and airlines always get the nasty tweets that tend to go viral. We have customers like United Airlines and JetBlue – they’re very belatedly engaging in social and interacting with customers and trying to empathize with their problems and then move them off that channel into a more appropriate one where they can help them,” Norwood says.
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru