главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Freelove добавлен 21-08 01:09
this is be cool 8) http://egotastic.in.net/ egotasticallstars The best example is the Olympics, which was in crisis for most of the post-war period. Essentially it is a series of minority interest sports brought together with reference to the historical idealism of international peace and co-operation. In theory it was entirely amateur and the big professional sports like football, cycling, tennis, golf and American football were not represented. In the words of Jim Mills Sr, it was little more than PE for grown-ups.
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru