главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Steve добавлен 09-04 10:06
I'm sorry, he's http://fittor.top/full-nait-xxx-nepali/ bse sensex bike and sex The myth of patient access is a little more complicated. We live in a world Myriad made with regard to genetic testing for breast cancer. Fifteen years ago such testing was in its infancy, and most doctors were unaware of its predictive power. More importantly, most insurance companies were skeptical that the testing would enable them to avoid the costs of breast cancer treatment. Myriad established the validity and cost-effectiveness of the BRCA testing, a sine qua non for insurance reimbursement.
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru