главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Jonah добавлен 05-04 01:22
Other amount http://xxxnx.fun/kantoterondt/ priya price fidelity yesporn So remembering Martha’s graphic and very practical advice has been so useful. "Close your eyes and imagine there are three sorts of optical instrument on your desk and that in the course of launching and running your business, you will constantly be switching among them. First, you need a telescope – think of it as a reminder to always keep in mind where you are going, your future." Next, Martha observes: "You need a wide-angle lens so that you can evaluate the broad landscape in which your business will operate – your competition, larger social and economic trends, issues related to suppliers and to manufacturing that you must contend with but you cannot always control."
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru