главная>>клуб>>площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Площадка "Маркетинг, реклама, PR"

Вопрос от Freelove добавлен 09-01 07:40
Free medical insurance http://buy-levitra-online.in.net/ buy levitra online Assume that Goldman is correct, that nobody does know anything. Then, when innovating, you cannot have a system which tries to do so from the top down (this is an interesting limitation of government of course, because even those very bright people at the top don’t know). You’ve got to go with the serendipity of chance, of inspiration striking and allowing experiments to run their course and see what happens. If something seems like a half decent idea then throw it out there and see how it does. When you don’t do this you get:
Ответ
*Имя:   E-mail: 
*Тема:
*Вопрос:
 
Предыдущий вопрос    Список вопросов    Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...

элитный клуб
  Имя:

  Пароль:





карта сайта | главная | о проекте |  новости | услуги | тренинги и семинары  | клуб | презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail: info@pplus.ru

www.pplus.ru