главная
>>
клуб
>>площадка "Стратегия развития ..."
Площадка "Стратегия развития ..."
Вопрос от Johnny добавлен
30-03 06:39
International directory enquiries http://fittor.fun/emporner/ tumbsilla During a handful of studies, users that Twitter identified as being exposed on TV and then engaged with a Promoted Tweet demonstrate 95 per cent stronger message association and 58 per cent higher purchase intent compared to users identified as being exposed on TV alone.
Ответ
*Имя:
E-mail:
*Тема:
*Вопрос:
Предыдущий вопрос
Список вопросов
Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...
элитный клуб
Имя:
Пароль:
карта сайта
|
главная
|
о проекте
|
новости
|
услуги
|
тренинги и семинары
|
клуб
|
презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail:
info@pplus.ru